zaterdag 1 maart 2014

Welkom!

SIMPLEBYME een blog die vandaag van start is gegaan! Deze blog gaat voornamelijk over beauty, fashion, health oftewel lifestyle. Elke week zal er een artikel online komen die met beauty, health of fashion te maken heeft. Op het internet zijn er tegenwoordig duizenden leuke en zeer zeker ook interessante blogs over beauty, fashion en lifestyle te vinden. Wil je weten Simplebyme zo bijzonder maakt? Lees dan vooral verder

Hii lieve lezers!

Leuk dat jullie een bezoekje brengen op mijn blog. Ik ben Simplebyme en sinds vandaag ben ik met mijn blog gestart Yeah! Na vele jaren twijfelen ben ik toch maar mijn hart gaan volgen en ik hoop dat dat de goede beslissing gaat worden. Mijn blog Simplebyme is dat de zoveelste beauty, fashion en lifestyle blog…? Nee is mijn antwoord. Simplebyme is namelijk anders. De naam zegt het al Simplebyme is gewoon simpel door mij. Ik wil jullie graag meenemen in het leven van doodgewone studente die naast haar studie een bijbaantje heeft in een kledingwinkel en daarnaast nog eigen blog beheert. Ik zal mijn blog dan ook heel persoonlijk en klein houden. De bedoeling van deze blog is dat meisjes/ vrouwen de schoonheid van het leven als vrouw zijnde onder ogen gaan zien. We worden tegenwoordig plat gebombardeerd met allerlei reclames, waarin prachtige modellen het ideaal beeld vertonen, luxe cosmetica merken je het zogenaamde ”wondermiddel” laten geloven en allerlei afslankprogramma’s je veel geld laten betalen voor daadwerkelijk niets!(afvallen en daarna dubbel zo hard aankomen) Is dit hetgeen waar we naartoe willen met zijn allen? Ik vind van niet! Als vrouw zijnde wil ik lekker in mijn vel zitten, zonder dat ik vele honderden euro’s hiervoor moet betalen. ik voel me mooi, gezond, sociaal en behulpzaam! Ik wil je meenemen in mijn leven, waarin ik je laat zien wat mij inspireert waardoor ik het beste uit mijn dag probeer te halen van dag tot dag. Op deze blog zul je op een positieve manier veel gaan leren over beauty, kleding en gezondheid. Vervolgens kun je mijn inspiraties tot je nemen en er zelf hetgeen uithalen waarvan jij denkt, ja.. daar voel ik mijzelf prettig bij!

Ben je benieuwd naar wat Simplebyme jou kan bieden? Nou.. dan raad ik je het zeker aan om deze blog in de gaten te houden!

Veel liefs,

SIMPLEBYME

1 opmerking:

  1. Echt heel erg leuk ik hoop dat je het volhoud en niet zoals duizenden andere nieuwe blogs er een maand of twee veel mee doet dan teleurgesteld wordt door het aantal lage kijkcijfers en geen reacties. Ik ben erg benieuwd en wens je veel geluk Simplebye.

    BeantwoordenVerwijderen